14 juni 2009

smells like teen spirit

jag har skrivit en lista på allt jag ska göra nu i sommar, och jag tänkte att om jag skriver den här också så är de ännu större chans att allt blir gjort, men jag kommer inte skriva allt, för jag har skrivit uupp vad olle ska få i födelsedags present och de är ju inte jättebra om han får reda på de :)

ja, here you go:
  • sälja elgitarren (svart ibanez, med förstärkare sladd, axelband och fodral, intresserad?)
  • firra en fotovägg
  • sy massa, så att jag är uppvärmd inför hantverks :) (shorts, sommarklänning m.m)
  • gå ner 6 kg
  • sälja tv:n (Samsung, silvrig, klumpig grej)
  • laga kameran...INNAN KIRUNAFESTIVALEN
  • lämna tillbaka alla böcker till biblioteket...
  • storstäda rummet
  • skrapa färg och måla plankor
  • hitta Titanic, har slarvat bort filmen...
  • firra ny cha-cha kjol
  • firra nya dansskor tränings & tävlings
  • firra etiketter på blogginlägg!!!!

ehm, jag tror de är allt, faktiskt, sen är de ju massa annat också, men de ör ju bara usual stuffs, typ städa rummet en gång i veckan, bli brun osvosv :)

nä nu ska jag gå å be om hjälp med 3 av punkterna, laga kameran och sälja grejerna :)

vi hööööööööööörs

puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar