8 januari 2010

wanna grow old with you ♥

herregud att man aldrig blir bra på bild, alltså det är hemskt, jag har börjat få upp mitt självförtroende samtidigt, och jag antar att det har rätt mycket med varandra att göra, som jag har gått ner åtskilliga kilon, men hursomhelst, jag är rätt nöjd med mitt utseende nu, och tycker att jag kan se riktigt bra ut vissa dagar, men på bilder, fan alltså hur man ser ut, det är ju helt sjukt, eller åtminstone bilder som andra tar på en, vissa bilder man tar själv, blir väl, rätt okej..
hah tur att jag inte har några planer på att bli modell!

och tänkte bara meddela att jag kommer inte blogga ofta i fortsättningen, på facebook uppdateras det väääldigt regelbundet så om ni är intresserade av mitt vardagsliv så lägg till mig där vettja!
det kommer säkert komma ett eller annat inlägg här då och då, men ha inte för höga förväntningar!

with love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar