15 december 2009

cause I miss you, body and soul, so hard that it takes my breath away.

oj nu blev det jobbigt, saknar hjärtat, och har precis tryckt två bitar kladdkaka (Hoppas alla har kommit ihåg att fira kladdkakans dag idag!) så är måttligt illamående, men det var gott förstunden, och nu känner jag mig inte lika svag och sårbar som jag kände mig tidigare idag..
att det ska vara så här..fick reda på att jag kanske inte får träffa Andreas imorn, och då släppte allt, gick omkring helt borta, hade inte ork att äta, prata osv, men nu är det lite bättre, lite..
jag hoppas verkligen att vi kan träffas imorn, eller åtminstone en liten stund på torsdag, annars kommer jullovet vara olidligt, för vi kommer inte träffas förens efter det. SUUUG..

Silverchair – Miss You Love kolla, underbart fin låt

with love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar