14 december 2009

julstämning check!

äntligen börjar jag få lite julkänsla! verkligen på tiden! Nu fattas bara jullov så är jag på topp!

Idag var jag först med bror min en sväng på stan, och fixade det sista julklapparna och så tog vi även en fika på Opalen, mysigt. Sen var vi på systerns luciatåg, och det kan jag säga var väldigt, underhållande, och charmigt! Tänk er över 20 6 åringar som står och tindrar med ögonen över att få stå där uppklädda och sjunga för allt vad deras små stämband orkar, lät kanske inte helt rent, men oj så söta de var!

Också har jag slagit in Andreas julklapp, och jag vill nästan inte att han ska öppna den, så nöjd är jag! ni får en liten bild, han kan ju ändå inte läsa min blogg förens han är här, och då, då har han redan fått julklappen!



en sån söt flickvän är jag (höhö) som ger min pojkvän choklad, UTAN baktankar, jag äter ju inte godis, så han får behålla den själv :)

och sen har jag tryckt in svenskan i hjärnan också, har prov imorgon och får la se hur det går, jag orkar inte plugga nå mer i alla fall!

with love

2 kommentarer:

  1. Oooo, du är ju värsta paketinslagarproffs! De vart jäättefiint Rebecca :)

    SvaraRadera